مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

همراه اول طرحی را تحت عنوان هدف رو بزن به اجرا گذاشته که با عضویت در آن، شما می‌توانید با پرداخت مبلغی که برای هر شخص  متفاوت است، به مدت یک ماه، از مکالمه نامحدود درون شبکه (همراه اول به همراه اول و همراه اول به ثابت) بهره‌مند شوید.

Image result for ‫همراه اول‬‎

برای این که بدانید شما برای دریافت بسته‌ی یک ماهه مکالمه نامحدود همراه اول چقدر باید پرداخت کنید، کافی است کد*1000# (ستاره هزار  مربع) را شماره‌گیری کنید.

با شماره‌گیری این کد منوی مربوط به طرح مکالمه نامحدود همراه اول نمایان می‌شود و با ارسال عدد ۱، از مبلغ مختص به شما برای فعال کردن این بسته مطلع خواهید شد. پس از مشاهده مبلغ هدف، در صورتی که تمایل به فعال کردن بسته داشتید، با ارسال عدد ۱ خرید بسته تأیید شده و درخواست شما ثبت می‌شود. لحظاتی بعد پیامکی دریافت خواهید کرد که زمان اتمام بسته را به اطلاع شما می‌رساند:

مشترک گرامی، ثبت نام شما در طرح هدف رو بزن با موفقیت انجام شد و مبلغ  ریال در صورتحساب شما منظور گردید. شما می‌توانید تا ساعت… تاریخ … به صورت رایگان از مکالمه نامحدود درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) بهره‌مند گردید.

پس از دریافت این پیامک، تمامی مکالمات داخل شبکه شما تا مدت زمان اعلام شده در پیامک، رایگان است.

نکاتی درباره طرح مکالمه نامحدود همراه اول *۱۰۰۰# (طرح هدف رو بزن)

  • این طرح هم برای کاربران دائمی و هم برای کاربران اعتباری در دسترس است. مبلغ کاربران دائمی در صورتحساب همان دوره منظور می‌شود و مبلغ مربوط به کاربران اعتباری، در هنگام فعالسازی بسته، از اعتبارشان کم می‌شود.
  • مبلغی که برای خرید بسته مکالمه نامحدود می‌پردازید در دوره‌های مختلف ثابت نیست و ممکن است دچار تغییر شود. بنابراین، پیش از فعال کردن بسته برای هر دوره‌ای، مبلغ را دوباره چک کنید.
  • برای اطلاع از مبلغ و ثبت نام کافی است کد *1000*1# را شماره‌گیری کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی