مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام توییت استورم است

ghabzi.ir | سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ق.ظ

توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام توییت استورم است

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از توییتر برای ثبت نظر خود در مورد مسائل سیاسی، تکنولوژی و یا بحث در مورد فیلم‌های دیزنی استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ‌ شما به این سوال مثبت است، خبر خوبی برایتان داریم؛ زیرا به احتمال زیاد به‌زودی قادر خواهید بود تا چند توییت را به طور همزمان و با استفاده از قابلیت توییت‌استورم (Tweetstorm) در حساب کاربری خود منتشر کنید.

بر اساس تصویر اسکرین شاتی که مت ناوارا، مدیر شبکه‌ی اجتماعی توییتر در اختیار وب‌سایت The Next Web قرار داده، توییتر در حال کار روی یک قابلیت جدید است که امکان ارسال توییت‌های چندتایی (موسوم به توییت‌استورم) را به طور همزمان و یکجا فراهم می‌کند. در زیر می‌توانید تصاویر اسکرین‌ شات مورد اشاره را مشاهده کنید. در این عکس‌ها قابلیت جدید توییت‌استورم به‌نمایش درآمده است.

توییتر

 وب‌سایت تک‌کرانچ می‌گوید که در حال حاضر قابلیت جدید توییت‌استورم شبکه‌ی اجتماعی توییتر به طور عمومی مورد تست قرار نگرفته است، به همین دلیل مشخص نیست که این پلتفرم اجتماعی قابلیت یاد شده را دقیقا چه زمانی برای همه‌ی کاربران فعال خواهد کرد. البته در صورتی که به‌روزرسانی جدیدی در این زمینه اعمال شود، ما در زومیت خبر آن را سریعا برای شما منتشر خواهیم کرد. شایان ذکر است که تک‌کرانچ و وب‌سایت Recode در این مورد از توییتر سوالاتی پرسیده‌اند ولی این شبکه‌ی اجتماعی تا لحظه‌ی نوشته شدن این مطلب هیچ‌ پاسخی به تک‌کرانچ و Recode ارائه نداده است.

اگر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پست‌های توییتر برای بیان محتوا و نظراتتان کافی نیست، احتمالا قابلیت جدید مورد بحث می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. البته برخی کاربران همین حالا هم برای انتشار متون طولانی‌تر چند توییت پشت سر هم ارسال می‌کنند ولی این فرآیند می‌تواند کمی وقت‌گیر باشد و علاوه بر این کمی بی نظمی در توییت‌های حساب کاربری فرد ایجاد کند. امید می‌رود که قابلیت جدید توییت‌استورم به‌زودی در دسترس همه‌ی کاربران قرار گیرد.

  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی