مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

اینترنت بی سیم در اروپا رایگان می شود

ghabzi.ir | چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

از سال آینده میلادی، اتحادیه اروپا شبکه اینترنتیی بی‌سیم (وای فای) را به طور رایگان در سراسر شهرهای اروپا گسترش خواهد داد.

اتحادیه اروپا در نظر دارد برای اجرایی کردن این پروژه بزرگ، یکصد و 20 میلیون یورو هزینه کند. بر اساس پیش بینی های انجام شده، قدم های اولیه برای این پروژه همگانی از ابتدای سال 2018 برداشته می شود و کشورهای عضو اتحادیه اروپا هر کدام مبلغی را در بودجه سالیانه خود برای این مهم در نظر گرفته اند.
هدف از اجرایی این طرح این است که کم کم در همه اماکن عمومی اروپایی مثل پارک‌ها، بیمارستانها یا کتابخانه‌ها شبکه وای.‌فای عمومی به طور رایگان در اختیار همه باشد.
یکی از نمایندگان اتحادیه اروپا در این باره گفت: این تصمیمی بزرگ است که به زودی عملی می شود. معمولاً پرسیده می‌شود که اتحادیه اروپا برای مردمش چکار می‌کند. این اقدام یکی از تصمیم‌های اتحادیه برای ارائه خدمات به همه مردم است.
بر اساس این گزارش، دو ماه قبل (١5 ژوئن)، هزینه 'رومینگ' هم برای اروپائیان حذف شد. بدین ترتیب شهروندان اروپایی می‌توانند در هر یک از ٢٨ کشور عضو اتحادیه اروپا، بدون پرداخت هزینه اضافه، با تلفن موبایل خود تماس بگیرند یا پیامک بفرستند یا به اینترنت موبایل خود متصل شوند. برخی کشورهای اروپایی که عضو اتحادیه نیستند مانند نروژ و ایسلند نیز همین سیاست را به اجرا می‌گذارند. پیشتر کسی که به عنوان مثال یک خط تلفن در فرانسه داشت و به هلند سفر می‌کرد ناچار بود که هزینه 'رومینگ' گزافی بپردازد.
گسترش شبکه فراگیر و رایگان وای‌.فای و حذف هزینه 'رومینگ'، نتیجه سیاست‌های دراز مدت اتحادیه اروپا در جهت گسترش عمومی ارتباطات و یکی از مهمترین وعده های مقامات این اتحادیه است.
  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی