مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پیکسل ایکس ال ۲ گوگل

ghabzi.ir | پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ

بیلبورد تبلیغاتی گوگل از رونمایی پیکسل 2 در تاریخ ۱۲ مهر حکایت دارد

یک بیلبورد تبلیغاتی گوگل در شهر بوستون که به پیکسل‌های جدید این کمپانی اشاره می‌کند، تاریخ ۱۲ مهر را برای رونمایی از این گوشی‌ها نوید می‌دهد.

یک بیلبورد تبلیغاتی در شهر بوستون که متعلق به گوگل است، تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهرماه) را برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری پیکسل نوید می‌دهد. در این بیلبورد تبلیغاتی عبارت «Ask more of your phone» درج شده است که اشاره به گوشی‌های هوشمند سری پیکسل این کمپانی دارد. در پایین عبارت درج‌شده روی بیلبورد مورد نظر نیز می‌توان عبارت G‌ را که لوگوی گوگل است در کنار تاریخ ۴ اکتبر یا همان ۱۲ مهرماه مشاهده کرد که به احتمال زیاد روز رونمایی از پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ گوگل است.

شنیده‌ها نشان از این دارند که گوگل تولید پیکسل ۲ را به اچ‌تی‌سی سپرده است. این کمپانی تایوانی وظیفه‌ی تولید پیکسل و پیکسل ایکس ال را که سال گذشته راهی بازار شد، بر عهده داشت. بنا بر شایعات، پیکسل ۲ گوگل از اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره خواهد برد. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی، آدرنو ۵۴۰ است که در کنار یک ماژول رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قرار خواهد گرفت.

شایعات در رابطه با پیکسل ۲ گوگل نشان از این دارند که این گوشی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و لرزش‌گیر دیجیتال به‌جای لرزش‌گیر اپتیکال همراه خواهد شد که هدف از آن بهبود عملکرد دوربین برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی که البته در شایعات شاهد اشاره به آن‌ها بوده‌ایم باید به گواهی IP68 اشاره کرد. به‌طور حتم سیستم عامل پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲، اندروید اوریو خواهد بود.

اطلاعات موجود نشان از این دارند که پیکسل ۲ توسط اچ‌تی‌سی و پیکسل ایکس ال ۲ توسط ال‌جی تولید خواهد شد.

  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی