مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به صورت میانگین، افراد 5 سال از عمر خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. بنابراین تقویت اکانت کسب‌و‌کار شما در شبکه‌های اجتماعی امکان زیادی را برای بیشتر دیده شدن فراهم خواهد کرد. با به روز رسانی منظم مطالب می‌توانید توجه زیادی را جلب کنید. اما آیا همین کافی است؟

جواب منفی است! محتوای مطالب شما زمانی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند که مبتکرانه باشد. همه کسب‌و‌کارها، روزانه مطالب خود را به روز رسانی می‌کنند، پس در این میان به دنبال راهکارهایی باشید که شما را در این سیل خروشان به شکل مامنی درآورد.

پست‌های مرتبط با روزهای ملی و جهانی پست‌های مناسبی هستند اما به تنهایی نمی‌توانند استراتژی موفقی برای محتوای شبکه‌های اجتماعی شما باشند. بدون شک استفاده از هشتگی که وایرآل شده است اگر به خوبی ارائه شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

سرعت بالا و زودگذر بودن شبکه‌های اجتماعی امکان تجربه‌ای بهتر و حتی سرگرم کننده‌تر را برای محتوایی که به اشتراک می‌گذارید مهیا می‌سازد. اما در نظر داشته باشید که شما باید به یک هماهنگی مناسب بین محتوای سایت، وبلاگ کسب‌و‌کارتان و پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید، ایجاد کنید.

برای موفقیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی استراتژیک عمل کنید. به این موضوع بیاندیشید که با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به دنبال چه اهداف و دستاوردهایی هستید. در ادامه ایده‌هایی ناب برای ارائه در شبکه‌های اجتماعی را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

فرهنگ شرکت خود را به اشتراک بگذارید:

داشتن برندی قدرتمند به چند دلیل برای موفقیت یک کسب و کار حیاتی است. عبارت برند قوی فراتر از یک نام چشم‌گیر و لوگویی است که به خوبی طراحی شده باشد. برای اینکه به خوبی شناخته شوید و فالوورهایی وفادار داشته باشید داستان شرکت خود را به اشتراک بگذارید.

آن هندلی(نویسنده، سخنگو و تولیدکننده محتوا) بیان می‌کند: محتوای خوب فقط نقل یک داستان خوب نیست. نقل یک داستان واقعی به خوبی است! پس داستان واقعی برند خود را به اشتراک بگذارید. به فالورهای خود دید کلی از  داستان پشت محصولات و خدمات خود بدهید و با این کار روابط خود را با مشتریان تقویت کنید.

هرآنچه را که می‌توانید به اشتراک بگذارید:

عکس‌های محیط کارتان

بیشتر کسب و کارها این ذهنیت را دارند که کسب و کارشان و یا محصولاتشان برای شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام کسل کننده می‌باشد،  اما این یک عقیده‌ی اشتباه است. ساختمان‌ها و فضاهای مدرن این امکان را برای هر کسب‌و‌کار و برندی مهیا می‌سازد تا تصاویری زیبا و هیجان‌انگیز از محیط کار خود که بخشی از شناسنامه کاری آنها است با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

 

عکس‌های بامزه (البته مرتبط!)

 

ایجاد اعتماد چالش برانگیز است به ویژه زمانی که می‌خواهید فالورهای منفعل خود را به فالورهایی فعال که مشتاق مطالب و محصولات شما هستند، تبدیل کنید. این عمل امکان پذیراست! در صورتی که شخصی حقیقی باشید و فقط یک برند برای به اشتراک گذاری پست‌ها نباشید. طی چند سال گذشته، افراد علاقه‌ی بیشتری به خرید کالاها و خدماتی دارند که توسط یک شخص حقیقی به آنها پیشنهاد شده است تا یک برند بدون هویت.

این به معنی آن نیست که فقط مسائل کاری را به اشتراک بگذارید. سعی کنید گاهی لحظات و اتفاقات غیر کاری شرکت را با فالورهایتان به اشتراک بگذارید. به این شکل ارتباط مستقیم بیشتری با فالورهای خود برقرار خواهید کرد.

ایده های ناب برای تولید محتوای تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی | تبلیغات تلفن همراه عدد

ویدیوهایی از کار روزانه

فرهنگ استارت آپ‌ها بیشتر از گذشته دیوار بین کسب‌و‌کارها و مشتریان را شکسته است. ویدیوهایی را به اشتراک بگذارید که مشتریانتان را سرگرم کند. تصاویری از پشت صحنه‌های کسب و کار شما که علاوه بر مشتریان حتی کسب‌و‌کارهای دیگر هم نسبت به کار شما کنجکاو و علاقه‌مند شوند.

 

گفتمان را آغاز کنید:

فراموش نکنید رسانه‌های اجتماعی به منظور اجتماعی بودن مورد استفاده قرار می‌گیرند! شبکه‌های اجتماعی همانند یک خیابان دو طرفه باید عمل کنند. محتوایی که شما تولید می‌کنید نقطه شروع یک گفتمان می‌باشد.

ایده هایی برای آغاز یک گفتمان

ویدیوی لایو اینستاگرام

تاثیرگذارترین شیوه برای به نمایش گذاشتن خودتان می‌باشد، خود حقیقیتان چون بدون هیچگونه ادیت با مخاطب ارتباط  زنده برقرار می‌کنید ومخاطبان شما می‌توانند در لحظه با شما ارتباط برقرار کنند.

چت توویتر

به شما کمک می‌کند تا شبکه گسترده‌ای از فالوورهای فعال در توویتر داشته باشید و افزایش شانس لینک کردن فالوورها به دیگر شبکه‌ها، وبلاگ و سایت خود را به دست آورید. با ایجاد هشتگ‌های شخصی‌سازی شده می‌توانید جامعه کوچکی از فالوورهای خود تشکیل دهید و گفتمان خود را فراتر از یک چت کوتاه بسازید.

ایده های ناب برای تولید محتوای تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی | تبلیغات تلفن همراه عدد

کارداری محتوا:

کارداری محتوا به روند جمع‌آوری اطلاعات مربوط به یک موضوع مشخص یا به یک حوزه علاقه‌مندی می‌گویند. کارداری محتوا همان تولید گسترده محتوا در حوزه فعالیت کسب‌وکار شما برای جذب هرچه بیشتر مخاطب هدف و یا مشتری هدف می‌باشد.

بدترین اشتباه در شبکه‌های اجتماعی، فقط به اشتراک‌گذاری مطالب مربوط به خودتان و برندتان می‌باشد. قانون 80/20 چهارچوب کارآمدی است برای اجتناب از تکراری شدن. کارداری محتوا قوی‌ترین شیوه برای بازاریابی محتوا خواهد بود و حضور قوی شما را در شبکه‌های اجتماعی تضمین خواهد کرد.

مومنتس تویتر شیوه ایی برای کارداری محتوا:

مومنتس فضایی برای به نمایش درآوردن بهترین توییت‌های روز می‌باشد. در مومنتس می‌توانید موضوعات داغ روز را شخصی‌سازی کنید و تنها موضوعات  مرتبط و مفید با کسب‌وکار خودتان برای شما به نمایش در بیاید. بنابراین فورا هر آنچه که مورد نیازتان هست را در توییتر کشف می‌کنید. مومنتس راهی سریع و آسان برای کارداری محتوای شما از منابع دیگر می‌باشد. در ادامه چند ایده برای شروع آمده است:

  • اگر در چت جالبی در توییتر شرکت می‌کنید، می‌توانید توییت‌های مورد علاقه خود را جداکنید و خلاصه‌ای از نکات مفید تهیه کنید.
  • گردآوری اخبار یا محتوایی که برای شما الهام بخش بوده است.
  • گاهی شوخ طبع باشید و از تصاویر، ویدیوها، نوشته‌ها ویا گیف‌های سرگرم کننده استفاده کنید.

هدفگذاری مجدد محتوا:

بسیاری از ایده‌هایی که در ذهن می‌پرورانید نیاز به تولید محتوای جدید ندارد. وبلاگ شما گنجینه‌ای از محتوای رسانه‌های اجتماعی است. بهترین پست های وبلاگ شما تنها به یک دلیل بهترین عملکرد را داشته‌اند: ارزش واقعی را برای خواننده ایجاد کرده‌اند. بنابراین با هدفگذاری مجدد این پست‌ها در فرمت های گوناگون می‌توانید پتانسیل بیشتری از ترافیک و نرخ تبدیل به دست آورید.

نتیجه گیری

امروز شیوه تبلیغات و شناساندن یک برند به مشتری با گذشته بسیار متفاوت است. باید بپذیریم که شبکه‌های اجتماعی همه گیر شده است و برای محبوب شدن بهترین پل ارتباطی هستند. دقت داشته باشیم که این محیط نوظهور فرهنگ و منش مخصوص به خود را دارد که با کمی سلیقه و توجه شما را به مقصدتان می‌رساند.

  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی