مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ساخت عینک هوشمند توسط شرکت آمازون

ghabzi.ir | شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ب.ظ
بزرگ‌ترین خرده‌فروشی جهان در حال ساخت یک دستگاه هوشمند پوشیدنی و نیز یک سیستم امنیتی خانگی جدید است.
به گزارش آی تابناک، فایننشال تایمز در اواخر روز سه‌شنبه گزارش داده که آمازون با ساخت یک عینک هوشمند جدید، به دنبال گسترش دنیای دستیار صوتی آلکسا است، و این محصول در واقع اولین دستگاه پوشیدنی کمپانی محسوب می‌شود.
در گزارش مورد بحث به نقل از افراد نزدیک به کمپانی آمازون، گفته شده که این عینک هوشمند به یک عینک معمولی شباهت خواهد داشت که از وجود سیستم انتقال صوت بصورت القای استخوانی بهره می‌برد.  با توجه به استفاده از سیستم انتقال صدا از طریق القای استخوانی می‌توان بدون نیاز به استفاده از هدفون، با دستیار صوتی آلکسا تعامل برقرار کرده و بازخوردهای صوتی این دستیار هوشمند را شنید.
ساخت عینک هوشمند توسط شرکت آمازون
غول خرده‌فروشی آنلاین همچنین در حال تولید یک سخت‌افزار خانگی هوشمند جدید دیگر است. بنا به گزارش فایننشال تایمز این محصول یک دوربین امنیتی اینترنتی است. کاربران می‌توانند با اتصال این محصول به سایر دستگاه‌های سری آمازون اکو، ویدیوی زنده‌ای از محیط خانه یا محل کارشان از اِکو شو (Echo Show) مشاهده کنند. اکو شو در واقع اولین اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به یک نمایشگر است. 
این محصول جدید نشان می‌دهد که دستیار صوتی آلکسا تا چه حد مورد توجه آمازون قرار دارد. آمازون قصد دارد با استفاده از دستیار شخصی دیجیتال خود بر بازار خانه‌های هوشمند تسلط یابد. با تولید محصولات جدید مبتنی بر دستیار آلکسا، کمپانی آمازون می‌تواند علاوه بر ترغیب فروشندگان جدید، ارتباط نزدیک‌ترین با مشتریان خود داشته باشد. آلکسا قبلا در تبلت‌های آمازون مورد استفاده قرار گرفته و کاربران می‌توانند با استفاده از آن می‌توانند موسیقی و فیلم‌ پخش کرده یا لامپ‌های هوشمند خانگی خود را خاموش و روشن کنند. از دیگر امکانات دستیار صوتی آلکسا می‌توان به بررسی وضعیت آب و هوا اشاره کرد.
ساخت عینک هوشمند توسط شرکت آمازون
آمازون سرمایه‌گذاری بزرگی روی محصولات سری اکو خود انجام داده و امیدوار است با این سری دستگاه‌ها بتواند بازار خانه‌های هوشمند را گسترش داده و بر آن تسلط یابد و حتی مشتریان وفادار بیشتری را به خرید این سری محصولاتش ترغیب کند. این استراتژی تاکنون برای آمازون به‌خوبی نتیجه داده زیرا بر اساس اعلام eMarketer در حال‌ حاضر  ۷۱ درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند‌ آمریکا را در اختیار دستگاه‌های سری اکو این کمپانی است. در این میان سهم اسپیکر هوشمند گوگل هوم در بازار آمریکا که بعد از اسپیکرهای آمازون به بازار عرضه شده معادل ۲۴ درصد است.
وب‌سایت آمازون از بیان هرگونه جزئیات در این رابطه خودداری کرده است. 
  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی