مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

حذف اطلاعات شخصی در گوشی‌ همراه کار چندان دشواری نیست. اما انجام آن هنگامی که قصد تعویض گوشی خود را دارید به شدت مهم است.

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که جذابیت گوشی‌های پیکسل ۲ یا نمایشگر بدون حاشیه‌ی آیفون ۱۰  وسوسه‌شان کرده است. پس ظاهرا دیگر به گوشی قدیمی خود احتیاجی ندارید؛ شاید می‌خواهید آن را بفروشید و با پول آن بودجه‌ی خود را برای خرید گوشی جدید افزایش دهید. البته برخی از شرکت‌ها نظیر اپل یا گوگل امکان معاوضه‌ی گوشی‌های قدیمی را با جدید‌ترین تولیدات خود برای مشتریانشان فراهم می‌کنند.

اما چطور می‌توان گوشی قدیمی که احتمالا حاوی اطلاعات شخصی و محرمانه، سلفی‌هایی که دوست ندارید هیچ‌گاه دیده شوند و... است را به یک غریبه فروخت؟ با چند راه بسیار ساده می‌توانید گوشی خود را پاکسازی کنید. با زومیت همراه باشید.

آیفون

دارندگان گوشی‌های آیفون برای حذف تمام اطلاعات خود کار چندانی پیش‌رو ندارند. ابتدا باید اتصال گوشی خود با ساعت اپل را قطع کنید که هنگام اتصال گوشی جدید دچار مشکل نشوید. سپس باید اقدام به تهیه‌ی پشتیبان از تمام اطلاعات خود کنید. مرحله‌ی بعد خارج شدن از آی‌کلود است. به منظور این کار کافی است در بخش تنظیمات گوشی روی آی‌کلود تپ کرده، صفحه را به پایین کشیده و روی (Sign Out) کلیک کنید. بعد از وارد کردن اپل آیدی خود و گذرواژه، گزینه‌ی Turn Off را انتخاب کنید. برای پاک کردن تمام داده‌های ذخیره شده در گوشی به صفحه اول تنظیمات بازگردید، با وارد شدن به بخش General، انتخاب Reset و سپس Erase All Content and Setting همه داده‌ها را پاک کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد مهاجرت به سیستم‌عامل اندروید را دارید باید iMessage خود را فعال کنید تا هیچ پیامی را در گوشی جدید از دست ندهید.

گوشی اندرویدی

انجام کار در گوشی‌های اندرویدی، تاحدودی متفاوت است. اگر گوشی جدید شما نیز دارای سیستم عامل اندروید است، ابتدا باید برای همگام‌سازی حساب کاربری خود و برنامه‌های گوشی اقدام کنید. بدین منظور به تنظیمات بروید، در قسمت Users and Accounts روی گزینه‌ی Sync کلیک کنید. سپس از تمامی اطلاعات پشتیبان بگیرید. برای این کار دوباره به تنظیمات رفته بعد از فشردن System و Back Up گزینه Back Up to Google Drive را فعال کنید. این گونه مطمئن خواهید بود که همه‌ی اطلاعات تا انتقال به گوشی جدید حفاظت شده و ایمن خواهند بود.

اکنون که همه‌ی اطلاعات را ایمن کردیم، زمان پاک کردن داده‌های ذخیره شده روی حافظه‌ی گوشی است. به تنظیمات رفته و از بخش تنظیمات سیستم گزینه Reset را انتخاب کنید. (ممکن است سیستم شما امکان ریست و بکاپ همزمان را داشته باشد، در این صورت آن گزینه را انتخاب کنید.) آخرین کار باقی‌مانده برای خلاص شدن از همه‌ی اطلاعات کلیک روی Factory Data Reset خواهد بود.

اکنون همه‌ی کارها انجام شده و گوشی شما برای پیدا کردن یک صاحب جدید آماده است.

  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی