مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

تازه های فناروی اطلاعات را در اینجا دنبال کنید

فروشگاه شارژ قبضی

نمایندگی خدمات خرید شارژ ، پرداخت قبض و ارائه خدمات آنلاین از شارژ ریسلر

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

رشد چشمگیر درآمد اپل از بخش سرویس های آنلاین

ghabzi.ir | جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

بر اساس این گزارش درآمد این شرکت از سرویس های آنلاینش حالا به ۸.۵ میلیارد دلار رسیده است. این یعنی درآمدهای این بخش از مجموع فروش آیپدها، ایرپادها، اپل تی وی و اپل واچ ها فراتر رفته است.

میزان درآمد اپل از آیتونز، اپل پی، اپ استور، اپل موزیک و آی کلاود در این سه ماهه نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل رشد چشمگیر ۳۴ درصدی را به ثبت رسانده، به نحوی که حالا بعد از آیفون ها این بخش به عنوان دومین منبع درآمد های اپل شناخته می شود.

گرچه اپل ارقام دقیق کاربران سرویس موسیقی آنلاین خود را منتشر نمی کند، اما آنها در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده اند که تعداد کاربران آن نسبت به سال گذشته با ۷۵ درصد افزایش مواجه بوده است. ضمن این که تعداد دانلودها و مدت حضور کاربران در سرویس اپ استور نیز به شکل محسوسی افزایش یافته. بنا بر ادعای «لوکا مائستری» (Luca Maestri) یکی از مدیران ارشد مالی اپل، درآمد این شرکت از اپ استور دو برابر بیشتر از درآمدهای گوگل از فروشگاه گوگل پلی است.

به طور حتم گسترش استفاده از اپل پی و تحت پوشش قرار گرفتن کشورهای جدید یکی دیگر از عوامل افزایش درآمدهای اپل از بخش سرویس هایش است. حالا ساکنین دانمارک، فنلاند، سوئد و امارات متحده عربی نیز می توانند پرداخت های خود را از طریق اپل پی به انجام برسانند. ضمن این که تعداد خرده فروشی های پشتیبانی کننده از این روش پرداخت نیز در حال افزایش است. حالا تمام ۹۱۲ فروشگاه زنجیره ای فعال در آمریکا تحت پوشش اپل پی قرار گرفته اند.

  • ghabzi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی